Referent provozu a nákupu služeb
Popis pozice:
- Zabezpečení agendy spojené s lesní výrobou, tvorba a kontrola plnění plánu výroby
- Zabezpečení agendy nákupu služeb a materiálu, tvorba rámcových smluv
- Administrace a kontrola plnění obchodních vztahů a komunikace s úřady
- Zajištění provozu přidružené dřevařské výroby
- Zajištění povinností plynoucích z předpisů o požární ochraně a BOZP pod vedením odborně způsobilé osoby zaměstnavatele
Požadavky:
- SŠ nebo VŠ lesnického nebo ekonomického zaměření
- Odborná praxe 3 roky, z toho min. 1 rok na pozici vedoucího zaměstnance
- Profesionální komunikace s obchodními partnery
- Schopnost týmové spolupráce a vedení týmu
- Spolehlivost, preciznost, samostatnost a flexibilita
- Vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu
- Znalost německého jazyka výhodou
- Řidičské oprávnění skup. B, vysoká uživatelská znalost MS Office
Výhodou je:
Orientace v církevním prostředí
Nabízíme:
- Nadstandardní mzdové ohodnocení, zaměstnanecké benefity
- Služební byt a vozidlo k soukromým účelům
- Rozvíjení a zdokonalení v oboru
- Aktivní účast na výkonu práva myslivosti
- Práci v terénu mimo kancelář
- Práci v příjemném prostředí a rozvíjejícím se kolektivu
K přihlášce přiložte strukturovaný životopis a motivační dopis. Arcibiskupství pražské IČO: 00445100, Hradčanské nám. 56/16, 119 02 Praha 1, bude zpracovávat osobní údaje uvedené ve strukturovaném životopise a motivačním dopise, jakož i kontaktní údaje pro účel konání výběrového řízení z titulu plnění smluvní povinnosti a předsmluvních aktivit. V případě výběru uchazeče budou osobní údaje použity k přípravě pracovní smlouvy a povinné dokumentace. Osobní údaje nebudou v rámci přijímacího řízení předávány třetím osobám.
Možný nástup: dle dohody
Místo výkonu práce: Praha
Strukturovaný životopis posílejte do: 10. října 2021
e-mailem: augustina.vankova@apha.cz
Arcibiskupství pražské si vyhrazuje právo prodloužit výběrové řízení, případně neobsadit pracovní pozici, pokud uchazeči nenaplní očekávání organizace.