Referent Sekce správy nemovitostí

Požadavky:

  • Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
  • Praxe v oblasti správy nemovitého majetku
  • Orientace v oblasti správy nemovitostí a katastru (občanský zákoník, katastrální zákon, stavební zákon)
  • Samostatnost, spolehlivost, obchodní a vyjednávací dovednosti
  • Zkušenosti s jednáním s dodavateli a orgány státní správy
  • Znalost práce s PC
  • Aktivní znalost MS Office, hlavně MS Excel
  • Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)

Výhodou je:

  • Orientace v církevním prostředí
  • Orientace v právním předpisech – zákon č. 256/2013 Sb., o katastru nemovitostí (katastrální zákon), zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) a s nimi souvisejících předpisech
  • Praxe v oboru

Co se od Vás očekává:

  • Aktivní správa nemovitého majetku Arcibiskupství pražského
  • Práce s informačními systémy pro správu nemovitostí (zadávání dat, udržování aktuálnosti)

Nabízíme:

  • Práci v prostředí rostoucí organizace s dlouholetou historií a prostor pro seberalizaci
  • Možnost dalšího vzdělávání a odborná školení
  • Pracoviště v Praze
  • Adekvátní finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity

K přihlášce přiložte strukturovaný životopis a motivační dopis. Arcibiskupství pražské IČO: 00445100, Hradčanské nám. 56/16, 119 02 Praha 1, bude zpracovávat osobní údaje uvedené ve strukturovaném životopise a motivačním dopise, jakož i kontaktní údaje pro účel konání výběrového řízení z titulu plnění smluvní povinnosti a předsmluvních aktivit. V případě výběru uchazeče budou osobní údaje použity k přípravě pracovní smlouvy a povinné dokumentace. Osobní údaje nebudou v rámci přijímacího řízení předávány třetím osobám.

Možný nástup: podle dohody
Místo výkonu práce: Praha
Strukturovaný životopis posílejte do: 16. prosince 2021
e-mailem: zuzana.kolkova@apha.cz

Arcibiskupství pražské si vyhrazuje právo prodloužit výběrové řízení, případně neobsadit pracovní pozici, pokud uchazeči nenaplní očekávání organizace.